Jag vill inte att företag ska ringa till mig och erbjuda tjänster eller saker. Om jag behöver ett nytt telefonabonnemang tittar jag själv runt efter vad som finns. Om jag ska köpa kakor har jag ett system för att göra det. Och jag gör det på tider som passar mig!
Jag har nu Nixtelefonat alla mina nummer igen. Gjorde det för en herrans massa år sen men det måste tydligen göras om hela tiden.
ÄNDÅ RINGER EN MASSA FÖRSÄLJARE.
Senast ComHem, detta förfärliga företag. ”Ni är kund hos oss och då får vi ringa ändå”, säger den elakingen. Jag har bönat och bett vår styrelse i huset att säga upp ComHem. Jag vill inte vara deras kund! Jag vill överhuvudtaget inte ha med företag att göra som ringer mig för att lura på mig saker.
ComHem lever på att det nu råkar vara deras ledningar som ligger i vår gata, inga andra bredbandsbolag kan göra sig besvär… Personligen har jag plockat bort dem som bredbandsleverantör, mobilt visade sig vara både snabbare och billigare. Nu ger de sig in i mobilbredbandsbranchen.
Inget företag har dessutom varit så svårt att nå som de när något är fel. Jag har tidiga förträngda smärtsamma minnen från timmar i telefonköer som jag nog måste ta upp med min terapeut.
Men när dom vill ha mina pengar – ja då ringer dom.
Dumma, dumma ComHem!
(Värst är kanske ändå dom som ringer EN signal på mobilen och sen när man ringer tillbaka så är det reklam!!! Jag säger bara det, reklam och på MIN samtalstid!)
Var med i min klubb och bojkotta ALLA företag som ringer!
Bläh! (djävul, Helga trefaldighetskyrka Uppsala)
Hello there! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be ok.
I’m undoubtedly enjoying your blog and look forward to new posts.
Hi! I know this is sort of off-topic but I had to ask.
Does building a well-established website like yours
require a massive amount work? I’m brand new to operating a blog but I do write
in my journal everyday. I’d like to start a blog so I can share my personal experience and views online.
Please let me know if you have any suggestions or tips for
new aspiring bloggers. Appreciate it!